banner

Zoek & bestel

> Uitgebreid zoeken

Registreren

Maak hier een webshop profiel
Volg ons

Service en retourneren

Service en retournering nieuwe artikelen

Libris hanteert een zichttermijn van veertien werkdagen (voor thuisbezorgbestellingen), ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Tijdens de zichttermijn heeft de koper een herroepingrecht, waarbij hij de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting zijnerzijds, de ontvangen goederen te retourneren. U kunt het artikel o.v.v. van uw naam, telefoonnummer en ordernummer naar ons postbusnummer retourneren.
 

U kunt het artikel retourneren/verzenden naar:

Libris 
t.a.v. klantenservice internet 
Postbus 150 
3870 CD Hoevelaken
 

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag door Libris terugbetaald aan de koper binnen 30 dagen. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. Een terugboeking verzorgen wij binnen 2 tot 7 werkdagen. Uitgezonderd machtigingsbetalingen i.v.m. stornerings termijn 8-14 werkdagen. Het aankoopbedrag zal Libris binnen 30 dagen aan de koper terugbetalen.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte instructies.

 

Herroepingsrecht is uitgesloten voor de volgende artikelen

- eBooks: een download van een eBook is niet meer te herroepen op het moment dat de download is gestart.

- Gepersonificeerde boeken: een boek wat op aangeven van de consument is samengesteld (bv een Baantjer waarin u de hoofdrol speelt).

Met klachten en vragen over boeken die u heeft besteld via onze webshop voor ophalen in de Libris-boekhandel dient u zich te wenden tot uw favoriete boekhandel door rechtstreeks een vraag te stellen.


Service en retournering beschadigde of onjuiste artikelen

Libris raadt aan de bestelling via thuisbezorgen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Is een artikel beschadigd bij ontvangst? Meld dit dan zo snel mogelijk. Bij een later defect zie ook artikel 10 van onze algemene voorwaarden.

  • U kunt onze klantenservice schriftelijk of per e-mail: (klantenservice@libris.nl ) vragen om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende of gebrekkige gedeelte van het product. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen bericht over de oplossing. Bij een vervangend nieuw artikel krijgt u deze gratis thuisgestuurd.
  • U kunt de overeenkomst ontbinden, door dit schriftelijk of per e-mail: (klantenservice@libris.nl) te melden. In dit geval storten wij het volledige bedrag terug op uw rekening inclusief verzendkosten.

U kunt het artikel dan kosteloos retour zenden naar ons antwoordnummer die u naar aanleiding van uw klacht van ons ontvangt.


Aanbiedingen en prijzen

Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. Prijzen worden niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging. Libris is niet gebonden aan haar aanbod indien er sprake is van fouten waarvan iedereen kan zien dat ze niet juist zijn zoals bijvoorbeeld enorme prijsverschillen.

Doesburg
Kerkstraat 32
T: 0313-472308
Ede
Grotestraat 8-10
T: 0318-650231
Haaksbergen
Spoorstraat 67
T: 053-5723524
Zevenaar
Marktstraat 29-31
T: 0316-524970
Zutphen
Beukerstraat 77
T: 0575-519717

Stel een vraag

Ik heb een vraag voor de locatie
Boek en buro logo

Vul alstublieft in onderstaand formulier uw contactgegevens in.
 
Naam
Telefoonnummer
E-mail adres